DOSTARCZAMY TYLKO NA TERENIE POLSKI.
TRANSPORT I PŁATNOŚĆ
Możliwości płatności
GoPAY (Bramka płatnicza, BLIK, karta, szybki przelew) | Za darmo! |
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE | 2,00 PLN |
Możliwości dostawy
Loyal Solution | Czas dostawy: Odbiór w sklepie w Opolu Najtaniej | Za darmo! |
Paczkomaty Inpost | Czas dostawy: 2-3 dni | 7,90 PLN |
Kurier Inpost | Czas dostawy: 24 godz. Najszybciej | 9,90 PLN |
Orlen paczka | Czas dostawy: 2-3 dni robocze | 3,80 PLN |
Przy zamówieniu nad 100 PLN transport za darmo!
· Nie mam wiadomości o przyjęciu zamówienia, realizacji, wysyłce
O każdym etapie realizacji zamówienia będziemy Cię informować e-mailem wysłanym na adres podany w zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie jego poprawności bezpośrednio na koncie klienta. Możliwe, że wiadomości od nas utknęły w folderze Spam/Inne wiadomości - prosimy także o ich sprawdzenie. Jesteśmy również do dyspozycji pod numerem telefonu 698 178 428 lub 787 923 973 lub sklep@moidziadkowie.pl lub info@familium.pl.
· Kiedy otrzymam zamówiony towar?
Twoje zamówienie postaramy się zrealizować w ciągu 24 godzin od jego otrzymania. Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłane są tego samego dnia. Po przekazaniu przesyłki wybranemu przewoźnikowi nie mamy już wpływu na szybkość dostawy. Przesyłki są zazwyczaj dostarczane następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu.
Prosimy o szczególną wyrozumiałość w okresie przedświątecznym, kiedy te terminy mogą zostać przedłużone nawet o 2 dni.
· Gdzie znajduje się teraz moja przesyłka?
Proces dostawy możesz śledzić online, korzystając z linków, które przesłaliśmy Ci e-mailem. Niezależnie od wybranego rodzaju dostawy link przekierowuje na stronę konkretnego przewoźnika. Numer przesyłki/paczki znajdziesz w adresie e-mail podanym w zamówieniu.
W przypadku odbioru osobistego w Odbiór w sklepie w Opolu poinformujemy Cię drogą mailową, jak tylko Twoje zamówienie będzie przygotowane do odbioru.
· Nie udało mi się zapłacić za zamówienie kartą
Jeśli wybrałeś płatność kartą płatniczą online, a płatność nie została zrealizowana, jak najszybciej nas poinformuj. Wspólnie rozwiążemy sytuację, zmieniając sposób płatności lub dostarczając przesyłkę za pobraniem.
· Chcę dodać towar do zamówienia
Jeśli zdecydujesz się dodać jakiś towar do zamówienia, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym telefonicznie lub e-mailem. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Państwa życzenia, o ile będzie to możliwe w trakcie procesu realizacji zamówienia.
· Wymiana towaru
Jeżeli dostarczony towar nie odpowiada Państwu np. pod względem rozmiaru, istnieje możliwość jego wymiany. W takim przypadku prosimy o staranne zapakowanie nieużywanego towaru w oryginalne opakowanie, zabezpieczenie przed powstaniem uszkodzeń transportowych (np. folia bąbelkowa, karton), a następnie wysłanie jako paczkę poleconą na adres Loyal Solutions Sp. z o.o, ul Budowlanych 52, 45-123 Opole. W przesyłce podaj informację, jaką wymianą jesteś zainteresowany lub też prześlij tę informację e-mailem.
· Uszkodzona przesyłka/towar w przesyłce
Przy odbiorze towaru od przewoźnika prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonego towaru. Nie przyjmuj przesyłki noszącej ślady uszkodzenia lub też przyjmij ją z zastrzeżeniem (adnotacja na liście przewozowym).
Jeżeli towar jest uszkodzony, mimo że opakowanie nie zostało naruszone, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym telefonicznie lub e-mailem. Zalecamy zrobienie zdjęcia uszkodzeń i przesłanie nam ich e-mailem. Te sprawy rozwiązujemy indywidualnie za obopólną zgodą.
· Chcę anulować zamówienie
Zamówienie można anulować tylko na określony czas po jego otrzymaniu. Dlatego prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym zamiarze telefonicznie 77 4564744 lub mailowo pod adresem sklep@moidziadkowie.pl , lub info@familium.pl a dołożymy wszelkich starań, by spełnić Państwa życzenia, ewentualnie doradzimy jak dalej postępować.
· Odstąpienie od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od zakupu należy postępować w następujący sposób:
Wypełnij i wydrukuj formularz odstąpienia od umowy kupna TUTAJ. Informacje potrzebne do wypełnienia znajdziesz na fakturze.
Starannie zapakuj towar, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Najlepiej owinąć go w oryginalne opakowanie i wypełnić wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub gazetami.
Dołącz podpisane odstąpienie od umowy kupna lub kopię faktury.
Wyślij towar listem poleconym (NIE za pobraniem) na nasz adres:
Loyal Solutions Sp. z o.o, ul Budowlanych 52, 45-123 Opole
· Reklamacje
W przypadku reklamacji zakupionego towaru należy postępować w następujący sposób:
1. Wypełnij i wydrukuj Formularz reklamacyjny TUTAJ. Znajdziesz informacje potrzebne do wypełnienia faktury.
2. Starannie zapakuj towar, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Najlepiej owinąć go w oryginalne opakowanie i wypełnić wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub gazetami.
Dołącz podpisany Formularz reklamacyjny, ewentualnie również kopię faktury.
4. Wyślij towar listem poleconym (NIE za pobraniem) na nasz adres:
Loyal SolutionsSp. z o.o, ul Budowlanych 52, 45-123 Opole